Create your life & remove blockages!

Hey, my name is Daniel Atreyu

Would you like to connect with the power of your soul and live your calling?

 

If you are looking for an individual and professional solution for one of your topics and concerns,
then you can make an appointment
 HERE  for a consultation with Energetical Healing Session

also via Skype and telephone as remote session possible with energy transfer

Create your life & remove blockages!

Hey, my name is Daniel Atreyu

Would you like to connect with the power of your soul and live your calling?

If you are looking for an individual and professional solution for one of your topics and concerns,
then you can make an appointment
 HERE  for a consultation with Energetical Healing Session

also via Skype and telephone as remote session possible with energy transfer

As an experienced spiritual-energetic healer and potential developer I support you with shamanic techniques:

Experiences of my clients, seminar participants and students

That's what my participants say

Ausgezeichnet
Basierend auf 80 Bewertungen
Sonja Strassmayr (Sonstra)
Sonja Strassmayr (Sonstra)
26. Februar, 2022.
Daniels Meditationen, Informationen, Erfahrungen und Wissen, sind sehr breit gefächert und kommen von Herzen. Seine Videos sind eine große Hilfestellung, um sich weiter energetisch zu entfalten, wachsen und in Heilung kommen zu können. Danke danke danke 🙏🙏🙏
Light- Ness
Light- Ness
6. Dezember, 2021.
Ich hatte mich schon daran gewöhnt, dass die Gewichtigkeit meiner Geschichte vom Gegenüber (Freund, Therapeut, Heiler, …) nicht erfasst werden kann. Ohne Erklärungsversuche hat Daniel Atreyu meine Thematik spürbar erfasst und mich erkannt. Ich habe mich von der ersten Sekunde übers Telefon (!) abgeholt gefühlt im Wesenskern. Seine Erfahrung und, ich sage mal «Lebensreflektiertheit» ist in seiner Präsenz spürbar, wie auch sein wohlwollendes Herz und demütige Haltung der Heilarbeit gegenüber. Daniel Atreyu geht mit einer aussergewöhnlichen Empathie in Beziehung mit der Klarheit der verschiedenen Ebenen, die als Mensch-sein mitwirken. Über die Schamanische Reise setzt er wirkungsvolle Heilimpulse und mit wohlwollenden Worten deckt er meine eigenen destruktiven Muster auf, für die ich selber verantwortlich sein darf. In jeder Heilsitzung hatte ich das Gefühl auf Augenhöhe zu sein und in der Selbstwirksamkeit/ Selbstverantwortung gefördert zu sein. Seit der ersten Sitzung wache ich am Morgen ohne Bitterkeit mehr auf <3 <3 <3 und auf Körperebene fühlen sich seither meine Schultern frei wie die Flügel eines Vogels. Danke Dir Daniel Atreyu herzlichst für die Unterstützung und Begleitung!
Isabel Baron
Isabel Baron
23. April, 2021.
Ich bin ganz begeistert von Daniels Arbeit. Er ist eine sehr große Bereicherung für diese Welt.
Roswitha
Roswitha
18. April, 2021.
Daniel hat eine sehr feine und angenehme Art die Themen zu benennen und verständlich zu erklären. Er geht ohne Wertung und ganz klar in die jeweilige Situation und lässt dabei Zeit und Raum der eigenen Wahrnehmung nachspüren zu können. Die von ihm erhaltenen Impulse habe ich dankbar in meinen Alltag mitgenommen. Für mich waren die Termine sehr erkenntnisreich & heilsam.
Rosemarie Schoetter
Rosemarie Schoetter
3. November, 2020.
Auf jeden Fall , sehr interessant ….
Anna Brueckner
Anna Brueckner
24. Oktober, 2020.
Eine heilsame wundervolle Erfahrung war für mich die Heilsitzung und der Basiskurs. Sehr professionell und einfühlsam, unbedingt weiter zu empfehlen!!

Training, seminars and offers

Training & seminars
More offers

BASIS course

20.-22.11 2020 Schweiz /Kiental
16.-18.10 und 13.-15.11 20 In the Berlin area

Become your own healer and learn to transform deep-seated blockages and strengthen your energy and power to make your life more fulfilled, more conscious and more loving.

The energy healer

Berlin March 2020

Switzerland May 2020

Go your way into strength, awaken your emotional wounds of the past to soul strengths and professionally learn the craft of energetic healing.


Men’s seminar:
“Deep Dive”

22.-26.4.2020

We firmly believe that every man as he is is just right and incredibly valuable. We just can’t really feel it anymore …

ENERGY TRANSFER
2020

“LIVE AND MANIFEST IN JOY AND LIGHTNESS!”

Are you ready to go into the new energy of joy and lightness?
Ready to be worth it to yourself that you can be really well?

Find Your Essence and Live Your Vocation

April 2020

How to unlock your high vibrating energy in 12 weeks and how to solve old blocks of success, relationships and happiness.

My most popular Youtube videos

Contact me

Shamanic Healing Accompaniment
Daniel Atreyu Aigner
Shaman & Spiritual-Energy Healer

I look forward to hearing from you

You have questions and would like to make an appointment?

Write me a message, and I will get back to you as soon as possible

So you can reach me

write me a message

Scroll to Top
Schamanische Heilbegleitung Logo

I would like to make an appointment

Please fill out the form below.

After submitting the form I will contact you to arrange an appointment.

* (The remote session includes energy transmission and is just as effective and effective as advice in practice)